Marka CrossEyes to duńska sieć salonów optycznych założona w 2009 roku. Od tego czasu z powodzeniem rozwija się nie tylko w Dani, ale również Wielkiej Brytanii, czy Irlandii Północnej. Najważniejsze wartości charakteryzujące okulary CrossEyes to wyrafinowana prostota, minimalizm i oryginalny nordycki design. To produkty stworzone z myślą o miłośnikach dodatków, które w niebanalny sposób podkreślają indywidualny styl i osobowość właściciela.
W ofercie CrossEyes można znaleźć nie tylko oprawki do okularów korekcyjnych i zerowych, ale również okulary przeciwsłoneczne. Elementy wyróżniające produkty to użycie najwyższej jakości materiałów oraz niebanalne formy i wzory akcesoriów. Poza tym, naczelną zasadą producenta jest transparentna cena produktów nie zawierająca dodatkowych opłat. Klienta CrossEyes nie zaskakują żadne dodatkowe koszty, a okulary charakteryzuje zawsze ta sama, wysoka jakość.
Bogatą ofertę marki zaprezentowano po raz pierwszy w Polsce podczas spotkania prasowego w najnowszym butiku marki, mieszczącego się przy ul. Inflanckiej 4B. Na wydarzenie przybyły znane osobistości ze świata mody, filmu i showbiznesu, które dumnie prezentowały swoje kreacje pozując na ściance.
Podczas imprezy pojawili się projektanci Maciej Zień oraz Jakub ‘Jacob’ Bartnik, modelka Karolina Malinowska, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz blogerka Horkurs – Laura Matuszczyk. Podczas wydarzenia goście mieli możliwość skorzystania z ciekawej atrakcji, jaką była maszyna do tworzenia gifów, którą na tę okazję dostarczyła firma SHOT.ME
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.