Co zrobić by sklep znów sprzedawał? Odpowiedzi na te pytania zna właśnie Shop Doctor, który wystawi najbardziej właściwą receptę, a Klienci znowu zawitają do Twojego sklepu!
Shop Doctor to jedyny w Polsce i w Europie autor i prowadzący programów telewizyjnych o sklepach „Sklepowe Rewolucje” i „Shop Doctor”. To także szkoleniowiec, doradca i konsultant. Działa na terenie całej Polski i nie ma branży w której nie byłby pomocny. Wszystko czym się zajmuje to tylko i wyłącznie jego pasja, którą chce dzielić się z innymi. Pomaga właścicielom zdiagnozować problemy i daje receptę na sukces w sprzedaży. Chcesz wiedzieć co zrobić aby każda wizyta klienta kończyła się zakupami? Zadzwoń po Shop Doctora. Audyt sklepu do końca sierpnia kosztuje tylko 2900 zł, a ta kwota zwraca się bardzo szybko, dzięki większej liczbie paragonów od klientów.
Nie wszyscy sprzedawcy mają świadomość tego jak na określone wybory konsumentów wpływają np. zapachy. Jak działa psychologia kolorów w sprzedaży? Jak duże znaczenie ma odpowiednie oświetlenie? Jak zaplanować przestrzeń w sklepie? Kupcy często zapominają o detalach, które maja ogromne znaczenie. Wizyta specjalisty sprawi, że klienci będą zadowoleni, a właścicielowi i personelowi sklepu będzie się pracować dużo łatwiej i milej. Shop Doctor rozumie specyfikę punktu sprzedaży i zawsze patrzy na niego oczami klientów. Marek Borowiński jest międzynarodowym sędzią w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i zagranicą, a tym, co go szczególnie interesuje jest kolor.
- Kolor ma moc. Może wpływać na podejmowane przez nas decyzje i powodować zaskakujące reakcje. Oddziałuje na psychikę, fizyczność i fizjologię. Może uspokajać lub pobudzać do działania. Atakuje z każdej strony w postaci różnych informacji, w których często gra główną rolę. Sprzedawcy bardzo często nie uświadamiają sobie nawet jak ogromne znaczenie dla sprzedaży ma kolor, a to tylko jeden z wielu badanych przeze mnie aspektów podczas wizyty w sklepie. Barwa jest pierwszą informacją rejestrowaną przez człowieka, później pojawia się kształt, a następnie rozmiar. Nie dziwi więc, że wystawy sklepowe są bogatym zestawem kolorów. Są pięknie zaaranżowane, zachęcające do wejścia – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor.
Jak to działa w praktyce? Shop Doctor przyjedzie do sklepu, przeprowadzi analizę, spojrzy na sklep obiektywnie, z perspektywy klienta i wprowadzi zmiany, które zmienią sprawia, że sklep znowu zacznie sprzedawać! Czasami wystarczy przełożyć półki, poszerzyć korytarze czy zmienić lokalizację produktów, a suma paragonów wzrośnie. Shop Doctor tak zaplanuje i rozmieści położenie regałów sklepowych, że klient dotrze do każdego zakątka sklepu i przejdzie obok wszystkich produktów. Lekarz sklepów jako visual merchandiser pokazuje jak sprawić, by sklep był miejscem przyjaznym konsumentom i odpowiadającym ich potrzebom. Uświadamia jak działa mózg klienta i sprawia, że klient będzie chętnie robił tam zakupy.
Każdy w Polsce by chciał, żeby jego firma była na bieżąco z obowiązującymi trendami, a dr Marek Borowiński zna je wszystkie. Od wzrostu sprzedaży, zadowolonych klientów i coraz dłuższych paragonów, zdesperowanych właścicieli dzieli tylko jeden telefon. Do Shop Doctora.
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.