Sobota, 20 kwietnia 2024r. Agnieszki, Amalii, Czecha
 Szukaj
FACEBOOK RSS EMAIL Strona główna
Planeta Kobiet

Nowa kampania marki NEUTROGENA®

NEUTROGENA® zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. Najnowsza kampania reklamowa marki inspiruje, by spojrzeć na piękno szerzej, nie sprowadzając go jedynie do atrakcyjnego wyglądu.
Mówiąc o pięknie łatwo popaść w banał. Tego błędu nie popełniono w kampanii marki NEUTROGENA®. Kampanii bardzo nowoczesnej, emocjonalnej i odwołującej się do ambicji i marzeń współczesnych kobiet. NEUTROGENA® przekonuje w niej, że piękno to wiara w siebie, to siła, odwaga i determinacja w realizacji celów. W haśle kampanii – ‘See what’s possible’ – zawarta jest zachęta do tego, by przekraczać swoje granice, sprawdzać własne możliwości, by nie poprzestawać na marzeniach, ale by mieć odwagę wcielać je w życie.

Przekaz ten doskonale wpisuje się w ideały i ambicje współczesnych kobiet. Kobiet odważnych, zdeterminowanych i innowacyjnych. Kobiet, które wiedzą więcej i oczekują więcej. Także od kosmetyków do pielęgnacji. Aby przekonać je, że „wszystko jest możliwe” trzeba mieć na to konkretne dowody. I NEUTROGENA® je posiada w postaci swoich produktów, które udowadniają, że to co jeszcze wczoraj wydawało się nieosiągalne w pielęgnacji, dzisiaj jest już dla marki standardem.

W spotach reklamowych promujących ideę See what’s possibile widzimy bardzo różne typy kobiet – różne pod względem wieku, koloru skóry, pochodzenia i typu urody. Nie sposób powiedzieć, że któraś z nich jest ładniejsza od innych. Natomiast o każdej można powiedzieć, że jest piękna dzięki temu, że jest silna oraz ma w życiu pasję.

- Naszym zadaniem jest pomóc każdej kobiecie wydobyć jej najlepsze cechy, aby za każdym razem, kiedy patrzy w lustro miała pewność, że wszystko jest możliwe. To obok zdrowo wyglądającej, promiennej skóry warunek konieczny do tego, by czuła się piękna. Jako marka nie ustajemy też w wysiłkach, by tworzyć jak najlepsze, jak najbardziej innowacyjne produkty, które odpowiadają potrzebom i wysokim wymaganiom współczesnych kobiet
– mówi Agnieszka Michalska, Brand manager NEUTROGENA®.

Taką właśnie deklaracją misji marki NEUTROGENA® jest spot „Mówiono, że to niemożliwe”. Marka nie tylko inspiruje kobiety, by spojrzały na piękno i swoje możliwości szerzej, ale sama udowadnia, że nie idzie drogą prostych rozwiązań w pielęgnacji skóry, nieustannie tworząc, doskonaląc i odkrywając co jeszcze jest możliwe. Dowodem na to jest choćby NEUTROGENA® Formuła Norweska krem do rąk, którego już jedna kropla nawilża dłonie przez cała dobę. NEUTROGENA® Formuła Norweska Visibly Renew Elasticity Boost emulsja do ciała, która poprawia elastyczność skóry już w 10 dni, czy NEUTROGENA® Visibly Clear® Pink Grapefruit Facial Wash głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy, który odświeża i pięknie pachnie. W ciągu 20 lat NEUTROGENA® stworzyła szerokie portfolio produktów, które odpowiadają na potrzeby wszystkich kobiet, linie dostosowane do różnych typów skóry: bardzo suchej, suchej, wrażliwej i normalnej, z przeznaczeniem do pielęgnacji ciała, dłoni, stóp, twarzy i ust. To produkty, które kochają kobiety na całym świecie, które dostrzegły jak wiele jest możliwe w pielęgnacji skóry z NEUTROGENA®.

Wśród kobiet, które doceniają zarówno produkty jak i zaangażowanie marki NEUTROGENA® w inspirowanie kobiet znalazła się Jennifer Garner. Amerykańska aktorka, która została ambasadorką kampanii NEUTROGENA® ‘See What’s Possible’, przekonuje kobiety na całym, by podążały za swoimi marzeniami i pielęgnowały w sobie takie cechy jak: pracowitość, upór, odwaga, a także elastyczność, bo czasami pojawiają się w życiu szanse o jakich nawet się nie śniło. Jennifer Garner dzieli się swoją historią, by pokazać, że naprawdę wszystko jest możliwe. Sama zanim osiągnęła sukces jako aktorka, pracowała jako hostessa w restauracji i jak mówi: - Co gdybym stchórzyła i nie otworzyła się na wszystkie możliwości? (…). Pozwól swoim marzeniom się rozwijać i zobacz dokąd Cię poniosą.

Kampanii NEUTROGENA® See What’s Possible’ towarzyszy uruchomienie fanpage’a marki na Facebooku – NEUTROGENA® POLSKA, który będzie jedną z platform komunikacji ‘See What’s Possible’.

Zapraszamy do odwiedzin i polubienia fanpage’a www.facebook.com/NeutrogenaPolska, który nieustannie będzie inspirował i pokazywał, że siła, odwaga i ambicja jest w każdej kobiecie.
Oceń ten artykuł:  1 pkt 2 pkt 3 pkt 4 pkt 5 pkt    Aktualna ocena: 0,00
 
Wyślij e-mail rekomendujący ten artykuł
E-mail adresata
 
 
Nowa kampania marki NEUTROGENA®
NEUTROGENA® zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. Najnowsza kampania reklamowa marki inspiruje, by spojrzeć na piękno szerzej, nie sprowadzając go jedynie do atrakcyjnego wyglądu.
Czytaj cały artykuł

 
Twoje Imię i Nazwisko
 
Twój E-mail
 
 
Dodaj swój komentarz do artykułu.
 
Komentarz
Autor
 

Wasze Komentarze

Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.

Konkursy

Wywiady z gwiazdami

Nasza Ankieta

Najprzystojnieszy polski aktor to?

zagłosuj
Moda   Trendy   Projektanci   Modna w ciąży   Ciekawostki   Porady stylisty   Zdrowie i Uroda   Zdrowie   Uroda   Make-up   Rozmaitości   Kącik kulinarny   Z życia wzięte   Wielki świat   Motoryzacja   Nasze dzieci   Porady   Nasz ślub   Kultura   Muzyka   Kino   Teatr   Książka   Sztuka   Konkursy   Konkurs SMS-owy   Konkurs książkowy   Konkurs muzyczny   Wywiady z gwiazdami   Kominek    
Copyright © 2024 Planeta Kobiet. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie L77 - Strony internetowe Strony internetowe