– Nasz projekt to wyjątkowa okazja do integracji środowiska biznesowego i ekspozycja 50 Diamentów Kobiecego Biznesu w prestiżowym magazynie. To nie tylko reklama i promocja marki, ale przede wszystkim kontynuacja budowania społeczności kobiet przedsiębiorczych, która została zapoczątkowana w 2016 roku – wyjaśnia Ilona Adamska, pomysłodawczyni akcji, red. naczelna Law Business Quality.
Diamenty Kobiecego Biznesu to także cykliczny projekt networkingowy mający na celu integrację kobiet pragnących nawiązać nowe kontakty biznesowe.
– Duże zainteresowanie naszym projektem świadczy o potrzebie aranżowania tego typu spotkań i plebiscytów, które są wzajemną inspiracją i doskonałym źródłem nawiązywania nowych znajomości. Misją naszego magazynu jest integrowanie kobiet sukcesu, łączenie kobiet, które w życiu kierują się zasadami biznesowego fair play – dodaje Adamska.
W tym roku po raz pierwszy poza certyfikatem MARKA GODNA ZAUFANIA panie będą miały możliwość zdobycia prestiżowej statuetki pod hasłem DIAMENT KOBIECEGO BIZNESU.
– Zdobycie takiej nagrody pomaga budować markę, zwiększa przewagę konkurencyjną na rynku, dodaje prestiżu firmie i pozwala w przyszłości pozyskać nowych klientów. Oczywiście przy odpowiedniej komunikacji PR-owej po wydarzeniu – dodaje Iwona Krześniak, PR Manager w Agencji I.D.MEDIA.
Zdobywców certyfikatu i statuetek tym razem wyłania specjalna Komisja, w której zasiądą redaktorzy magazynu LAW BUSINESS QUALITY, wykładowcy wyższych uczelni, prawnicy i specjaliści od personal brandingu. Wśród nazwisk m.in. Kasia Malinowska, Ewa Hartman, Alex Barszczewski oraz Marcin Andrzejewski z Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej, który mówi wprost:
– Godło czy znak towarowy typu Doskonałość Mody Twojego Stylu, Diament Kobiecego Biznesu etc., nadawany przy plebiscytach jest atrakcyjnym, a przede wszystkim skutecznym narzędziem budowania wizerunku, wzmacniania obecności na rynku oraz sprzedaży. Takie wyróżnienie to okazja do przeprowadzenia kampanii informacyjnej, pochwalenia się sukcesem partnerom biznesowym i klientom, a także podziękowania pracownikom za ich wkład w pozycję firmy. Godło umieszczone na opakowaniu produktu wyróżnia je na tle konkurencji, jest zachętą do zakupu gwarantującą bezpieczeństwo i satysfakcję. Badania pokazują, że konsumenci przywiązują dużą wagę do takich znaków, chętniej wybierają produkty posiadające certyfikaty i wyróżnienia potwierdzające jakość.
Przewodniczącą jury została Ewa Bednarek-Wojtal, radca prawny kancelarii prawnej PACTUM.
Plebiscyt nie jest zamknięty na firmy prowadzone tylko i wyłącznie przez kobiety. W tym roku po raz pierwszy przyznamy bowiem odrębne wyróżniania dla FIRM PRZYJAZNYCH KOBIETOM. Zatem udział do projektu mogą zgłaszać także przedsiębiorstwa prowadzone przez mężczyzn, ale oferujące produkty czy usługi dla pań.
Do projektu mogą zgłaszać się firmy, które mają nieposzlakowaną opinię na rynku pracy, nie zalegają z płatnościami w ZUS i US, prowadzą działalność gospodarczą minimum rok, cechują się nowoczesnością, innowacyjnością i nowatorskim podejściem do prowadzenia biznesu. Działają zgodnie z zasadami fair play, są odpowiedzialne społecznie i dbają o swoich pracowników.
Zgłoszenie powinno zawierać:
– opis firmy – maksymalnie do 1000 znaków ze spacjami
– logo firmy
– dane teleadresowe (adres siedziby firmy, www, Facebook)
– uzasadnienie chęci wzięcia udziału w projekcie
Wszystkie nagrodzone firmy znajdą się w specjalnym dodatku DIAMENTY KOBIECEGO BIZNESU w wakacyjnym wydaniu LAW BUSINESS QUALITY.
Gala finałowa odbędzie się 21.06.2017 o godzinie 20.00
Zgłoszenia wysyłamy do 10.06.2017. na adres: redakcja@magazynlbq.pl, w temacie wiadomości wpisując DIAMENTY KOBIECEGO BIZNESU.
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.